Är jag ett Mcfreak?

Okej så just nu är jag jätteglad och vad mer? Jag skriver INTE på min mammas data utan på min helt egna...hmm bra redigerade filmer! Bra biler och mer uppdatering som kommer gå mycket snabbare + SIMS 3 ( har inte kunnat spela det på typ ett halvår!!!!) Aja så jag tänkte visa er lite bilder ^^
Fördelarna på bloggen blir väl, fler bilder på mig och som jag har tagit och de personliga är otroliga :D
Jag kommer kunna se på film! ( i datan), jag  kommer kunna spela sims, ta webcamfoton/filmer, kunna lyssna på datan( ljudet var sönder på min lilla) :(
Okej så dags för lite bilder eller vad säger ni?
kartongen...
Datan!!
Okej slänger in en webcambild bara för att!
Japp ikväll blir det lajv på skälby! Det ser jag verkligen fram emot!
Ha det gött!

2011-06-17 | 14:51:38 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback