WOW jag är SNYGG -.-

Lägger upp den fulaste bilden någonsin på mig, osminkad och ser ut som ett vrak.... -.-
UÄHHH inte bra, webcam -.-
Idag ska inget speciellt hända, handla och hämta mitt pass till Riga och London ^^ på torsdag ska jag och Ida på kalmar marknad och då är det bara 7 dagar kvar tills jag blir 15 ^^
Så sitter och lyssnar och laddar ner musik... OwO sådant man inte får :P inte för att jag bryr mig men wtf jag behöver musik...och jag sparar mina pengar....
låg och glodde på uppdrag granskning natten mellan igår och idag... -.- wow det är verkligen vad alla gör...
japp nu ska jag återgå till Pirate bay och youtube ^^

2011-07-18 | 11:53:54 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback