Hemma från Danmark ^^

Okej så nu har jag sovit ut eftersom jag sov 2 1/2 timme på tåget och 8 här hemma= 10 1/2 timmes sömn ( känner mig ganska stolt)
Jag somnade direkt hemma :P hann inte stänga av datorn eller släcka lampan * dyr elräkning trillar ner i brevlådan*
såklart lägger jag upp bilderna ^^
Jag och Mormor vid 11 på morgonen ^^
Sitter och gör mitt galna ansikte och mamma *bakom kameran*  skrattar brallorna avsig ^^
Dom hade en disney affär på ströget och en hel jävla avdelning bara med Trassel-saker :O  O.o
See what im talking about...
Sanna ser en söt kille... -.- ( fuck han var vuxen :P )
It is a peecock :P ( pissande kuk -.- stackars fågel...)
Oke återgå till era liv nu -.-

2011-07-09 | 11:22:27 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback