Halstabletter :/

Nom nom nom, bafucin och vatten :/
Lille Felicia råkade smitta mig med sin förkylning men jag fick en lindrig dos, hon fick feber, hosta, halsont och snorig, jag fick de 2 senast nämda så jag har väl inget att klaga på.
Vad mer?
Inget offmöte på Onsdag :/ brorsan fyller 32 ^^
Drar till Danmark över dagen på fredag.
Bafucin Mint....
Okej så nu ska jag se på film och senare ikväll ska jag berätta om en rolig händelse idag :)

2011-07-03 | 15:33:59 | Det mesta | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» joanna-ATT LEVA MED ASPERGERS SYNDROM!



Tänkte bara tipsa

att på min blogg finns en dagens blogg tävling där du har chansen att bli länkad inför mina 200-600 unika läsare dagen så passa på att gå in och anmäla dig (kolla på vänster sida av bloggen) Annars kanske du vill göra ett bloglovinbyte?:)

2011-07-03 // 23:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback