Svar på frågestunden

Okej om ni undrar varför jag först lägger upp detta nu så är det för vi har inte haft något internet sen i Onsdags :( Men nu kommer dem det var en hel del :D

Om du fick tre önskingar vad skulle det vara då?
Mina tre önskingar skulle vara att bli smalare :p
Att killen jag gillar ska gilla mig :D och...en årsförbrukning av banan kola :D

När var du senast tillsammans med någon?
Senast jag hade en kille var två år sedan i alla fall då jag hade ett riktigt förhållande.

Vilka bloggar kollar/läser du?
De bloggar jag läser är:
www.micahs.se

www.fokis.se

www.irmasblogg.blogg.se

www.crazynails.blogg.se

www.thewordofhanna.blogg.se

www.kenzas.se

Säg fem av dina bästa kompisar.
Louice
Irma
Ida
Olle
Estell.

Om du fick ändra tre saker med dig själv vad skulle det vara?
 Ja jag skulle nog bli smalare.
Jag skulle vilja ha smalare ansikte och...ta bort mina JÄTTELÅR!!!

Tycker du om ditt liv?
 Ja eller asså...det är inget fel på mitt liv men jag skulle bara vilja att något hände så att det inte var så tråkigt men om bara något skulle hända skulle jag gilla det mer än nu.

Varför gillar du Johnny Depp så mycket?
 Ja du ska man ta det ifrån början så var det Lollo ( Louice) som gillade honom och sedan fick jag Sweeney Todd av mamma och då hade väl hon smittat mig haha :D

Är du oskuld?
 Haha ja det är jag.

Vem gillar du mest i din klass?
 Asså av killarna eller kompisar jag vet inte så jag svarar på båda!
Av killarna i min klass så är det en som heter Simon och som kompisar så...asså jag vet inte jag gillar alla utom möjligen när David eller Oscar är så irriterande så men bara vill så dem.

Vilken kille respektive tjej är snyggast på din skola?
Okej bara säger detta till alla som går på min skola: Om killen jag gillar för den snyggaste ( enilgt mig) killen på skolan får reda på det blir jag sur...
Kille: Kallas GT.
Tjej: Jag vet inte jag tror det är Lollo i min klass :D

Hur långt har du gått med en kille?
 Jag har strulat det är så långt jag har gått.

Är du nöjd med dig själv?
Nej jag är inte så nöjd med mig eftersom jag tycker att jag är för tjock...

Brukar du träna på fritiden?
Ja jag försöker träna en gång i veckan.

Är du nöjd med din klass och dina betyg?
Jag är jättenöjd med båda två. Jag älskar min klass och jag är ganska nöjd med mina betyg :)

Vad använder du för parfym och shampoo och sånt?
Jag undviker parfym eftersom jag är allergisk/överkänslig emot det. Men jag använder bodyshops bananshampoo och jordgubbs dushkräm.

Vilket smink brukar du ha till vardag och fest.


Så här ser jag ut idag till exempel...
Jag ska börja gå på fest så jag har inte någon bild än.

Kan inte du lägga upp en bild på dig och dina dreads?
Jo men jag hade fått för få så jag ska fixa dem till nästa helg :D

Vem är den snyggaste killen på din skola?
 
enligt mig...GT.

Vem var din senaste kille?
Jacke.

Vilken skola går du på?
Södra Skolan i Kalmar.

Hoppas ni lärde känna mig lite nu :D

2011-01-21 | 16:05:45 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» irma

alla sannas läsare checka min blogg www.irmasblogg.blogg.se ;) den är värd att läsa



sanna det är väl ok att jag snor dina läsare va ?

2011-01-21 // 21:23:17
» lovisa

aw, vad snäll du är! <3

2011-01-25 // 22:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback