Sjuk

Jaha migrän har lite svårt att skriva men det får gå nu.
Huvudet gick väl pga stress. Skulle ha gått upp vid klockan halv 8 men mamma ( som satt på en flyg) kunde inte inga förrens en halvtimme senare.
Sedan gick det fel.
Jag spillde ut mjölk, trodde Fluffan skulle till mormor och fick panik när hon inte öppnade eller svarade i telefonen.
Min ända antaglese var att mormor var död, fast hon hade åkt till mina kusiner...öhh... men sedan ledde det till migrän. Så nu ska jag slappna av lite ta en tablett och se en väldigt gammal favoritfilm som RÅKAR gå på Tv1000- Änglahund :D
Den är på engelska men det är ju samma film.
Ps: Har sett både resan till amerkia och de flesta eller alla de äldre landet för länge sedan :D
Puss

2011-01-18 | 09:02:03 | Det mesta | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback