explanation

vrf har jag inte bloggat?
jo för jag har varit förbannad och ledsen. Ni vet K AKA KIM Gustavsson AKA mitt nya ex har tydligen bara lekt med mig. Asså skulle ha träffat honom på stan igår men sedan hade han tydligen tjej och hade bara skojat med mig.
Asså hur FAN kan man göra så??
Att den jävla idioten inte fattar att man blir ledsen...hallå de flesta har en hjärna känner ett fåtal som tyvärr föddes utan detta, men asså ja jag är så fly förbannad att jag bara vill slå jävlen.
Och kan ni tänka er jag som trodde jag skulle vara glad och lycklig på alla hjärtans dag....

Japp anatar att livet är sådant.
Och ni på södra, låt bara bli att prata med mig i morgon...jag är inte på prathumör i vilket fall....


2011-02-13 | 17:01:33 | Det mesta | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback