En sked, en matkniv och en massa hudlotion senare.

Igår har jag gjort följande
Gungat
Åkt bil
Varit i Rinkabyholm
Varit på "fest"
Skrikit Hej det är ihihihi i mammas telefonsvarare
Blivid ner vaxad på knät
Blivit nerblodad
Blivit svartsminkad
Blivit förkyld
Dött
Återuppstått ( måste jag väl)
Legat på en motorhuv
Blivit väldigt kall
Och sett när Nellie och Patricia tvättar fakeblod från Nellies bil..
...Jo jag har sett ut såhär



Ja ska man dö så ska man!



Jag sa ju att jag var tvungen att ha återhuppstått



Ett väldigt fräsht knä...mohahaha



Vi hade grymt kul i bilen hem plus att Hanna sa  att jag såg ut som Jokern :p

Ps: Kolla in Nellies blogg den är GRYM!

www.missannelie.blogg.se
Ha det bäst nu!





2011-02-24 | 12:01:28 | Lär känna mig? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback