Blogg ifrån Cis

Hejsan alla glada muppar...nej vänta min värsta fobi är ju muppar så vi tar om alltihop...

Hejsan alla glada och punkiga bloggläsare :D
Idag bloggar jag ifrån Cis ( Calmar internationale Skola)
Nu ska jag lära mig pohotshop :D yay jättekul bredvid mig sitter Estell <3
Japp lägger upp random googlad bild också och ska bjuda en bild på mina läppar som jag har fixat idag :p

 Japp nu ska bara mamma komma hem så ska jag betala min eller ja mina ( flera saker) jag har beställt eller ja jag vann en auktion på tradera :D
Ganska stold över det faktiskt det är inte alltid det händer mig :)



Japp bjöd på en liten bild.

Ha det bra

2011-02-09 | 11:56:04 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Maja

Hej! Har du någon bild när du har dreads? skulle vara jättekul att se :)

2011-02-09 // 12:12:18
» Anonym

Jättesnygg header

2011-02-16 // 11:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback