Bilder ifrån helgen med Felle

Ja och lite annat bara för att jag vill. Här inne på rummet börjar humöet gå ifrån botten till toppen, vet inte hur läget är i morgon så ni på södra avvakta :p

Japp men just nu håller jag på att maila, få utrymme på mobilen samt sjunga som en galning.
Jag hatar att titta på ett visst program som jag nu söker till :p

Japp så nu blire bilder :D



Detta är något jag inte kan leva utan...jag menar det...min mobil dör jag dör.



Igår på konfaläsningen hände för övrig något som ( för mig ) har tagit mig denna tiden att tänka på.

Jo igår tappade jag all tro på gud jag någonsin haft,  det var då jag började känna mig helt värdelös, för ja tydligen var jag inte värd att älska utan bara skoja med men sedan när väl jag och Felle satt på dopgudtjänsten förstod jag att det är just då som jag hittade tro igen ( jag kan inte förklara hur eller vad jag tänkte på) men jag tror det har att göra med att Gud räddar en ifrån ondskan.
Jag hoppas verkligen att KIM läser detta för så ska han fan veta att jag har större planer för mig och att han sedan kommer fatta att jag inte är den jag tros vara för jag är så JÄVLA AWSOME, BRA, UNDERBAR OCH TALANGFULL som man kan bli och det är inte ofta jag ger mig själv komplimanger jo jag glömde att säga att jag är SNYGG, SÖT OCH GULLIG också. Det ända det handlar om är att lita på folk :D

Det är väl det Gud handlar om att helt enkelt lita på honom....



Japp och för att ha både kunnat lita på det folk säger om mig och för det att hitta tillbaka till något man trodde man förlorat vill jag tacka dig UNDERBARA FELLE/ FELICIA min älskade syrra eller ja " syrra"



Felle fast på sidan...



Asså jag gillar faktiskt denna bilden :D

Japp har en ny header på G :D

Gillar att byta ut den.

Ha det bra det ska jag försöka :p

2011-02-13 | 22:18:00 | Lär känna mig? | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Hannah

När tillvaron sviktar och då man känner sig nedstämd kan det alltid vara bra att ha någon att tro på och vägledas av. Jag har själv konfirmerat mig i svenska domkyrkan i Kalmar och tycker att det var en väldigt lärorik och händelserik upplevelse där man fick förmånen att lära känna nya människor. Hoppas att du har en lika rolig konfirmeringstid som jag hade och att du får ut så mycket som möjligt av utbildningen. :D

2011-02-15 // 17:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback