Vilma gästbloggar!

Hejj!
Jag har aldrig bloggat så vi får väl se hur det går :P. Jag och Sanna har spanska tillsammans och ska göra någon konstig film om någon plats, vi valde Honduras. ;-) Men asså jag vet inte vad jag ska skriva, så... men asså hur gör man sånt här... Men om ni orkar bry er så är Sanna sjukt najjs när hon inte dummar sig :P. Ah ja nu borde nog vi jobba lite. :P Känner att det här inlägget är sjukt onödigt, men... Om ni vill veta så ska jag till Stockholm i helgen och det ska bli sjukt kul. Stockholm Hund <3. Jag ska tävla i SM i Junior Handling, myyys. Nu måste jag dra.

PUSS OCH KRAM
Vilma :D<3


2011-12-06 | 13:39:41 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback