Vad fan ska du veta det för?

-skär du dig?
- Har du skadat dig?
- SKÄR DU DIG??
Okej jag måste börja med att fråga...om jag nu gör det...vad FAN ska du veta det för? ( ifall du inte är min mamma i sådana fall Hej mamma!)
Men ifall du är en random bloggläsare...varför...varför behöver du veta det??
Men men, ett svar ska ni få, så slipper ni fråga igen!

I de fall jag blir ledsen, arg, frustrerad eller har otroligt svårt att fokusera mig så har jag tendenser att självskada mig, OBS DETTA INNEBÄR INTE ALLTID ATT MAN SKÄR SIG!!!!!!

Det kan vara allt ifrån att riva mig till att skära mig.
Vissa fall värre än andra!
OKEJ?!

Jag gör INTE detta OFTA!!!  JAG ÄR INTE SJÄLVMORDSBENÄGEN!!!!

Det måste folk lära sig!!

ATT SKADA SIG SJÄLV OCH ATT VARA SJÄLVMORDSBENÄGEN ÄR TA MIG FAN INTE SAMMA SAK!!!

Jag är inte självmordsbenägen!


Nu slipper ni fråga!

2011-12-07 | 20:15:33 | Lär känna mig? | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Robur

Jag hoppas att det reder ut sig och att du så småningom kan lära dig klara upp situationer där du riskerar att göra dig illa, utan att ta till någon form av självskada. Det gör ont att se andra ha ont, tycker jag! Lycka till.

2011-12-07 // 23:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback