TJOCK!!!

TJAHHH!!
Idag har jag
  • Tjockat i mig för många lussebullar och kolor för att vara hälsosamt för mig :(
  • Köpt mammas julklappar :)
  • Varit osocial :/
  • Gungat :D
  • Gosat med kissen <3
  • Spelat ukulele (Y)
  • Målat :3
Så sitter i min ensamhet och tänker...jag letar fan inte kille...inte alls inte just nu!
Jag letar inte alls...visst det vore kul med tjej men jag menar vadfan är det för mening att leta...vem FAN vill bli ihop med en punknörd?
Seriöst...??
En ful sådand dessutom :( Forever alone...med 23 katter....
Håller på med en video okså som kommer upp om en stund so stay tuned!
//  Marmot!

2011-12-10 | 22:25:11 | Det mesta | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback