Sticker snart :)

Då är det snart dags att ge sig av, först till gammelmorbrors bröllop med kameran i högsta hugg och sedan är det full fart mot Lasse & Olle.
Tror det bler en jävligt bra nyårsafton :D
Jag var tvungen att lägga upp denna, det kan ju vara den sista för detta året och den sista bilden för året måste ju vara jättesöt.
Ja 2011 har varit ett ganska bra år för mig så ( från bloggen) tänkte jag lägga ut mitt 2011 :)
Januari
Målade på väggen innan jag fick det omtapetserat.
Februari
Detta var min header, den syns inte så bra bara :(
Jag blev kär i en total idiot och mitt liv började gå dåligt, jag skadade mig för första gången!
Mars
Mådde sämre vilket relaterade i att jag tröståt ganska mycket. Började tänka på att extremfärga håret!
April
Åkte till Polen med mamma, mormor och brorsan. Började hos en psykolog.
Maj
Mådde lite bättre och gick vidare ifrån idioten jag var kär i, då började jag mentalt ta itu med mina problem med min far.
KONFIRMERADES
Juni.
Spenderade midsommar på särö med trevligt folk och började mycket med smink, var kär i en annan kille och mådde ganska mycket dåligt :(
Juli.
Fyllde 15 år åkte både till LONDON och RIGA :)
Nej jag måste gå men jag fortsätter när jag kommer hem
Ha det bra! :D

2011-12-31 | 16:26:24 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Andreas Höglund

http://www.afterice.se

2012-01-01 // 02:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback