Snygg

Så jag var på gymmet ( 72,9) och det slog mig...ALLT i mitt liv går bra...och då menar jag fan allt! Det ända som kunde varit bättre är väl relationsstatusen men no worry!
VARFÖR GÅR ALLT SKITBRA????
  • Jag är inte överviktig längre
  • Jag har självförtroende
  • jag börjar fixxa relationen med pappa
  • jag har bra betyg
- Ingen kille/ tjej men det ska man väl ordna någon dag något år...-.-
Men varför inget går dåligt och det skrämmer mig!
Är jag ensam?
Känner mig såhär ja...!
Okej sov gott!

2011-12-19 | 21:52:56 | Lär känna mig? | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Robur

Tänk inte så mycket, bara njut istället, för det är du värd! Kom ihåg att flickvän/pojkvän kan vara ett bra sätt att verkligen få problem. Även ett guldmynt har ju två sidor :-) Jo, var är videoinlägget som du pratade om ang svåra frågor 15/11...? :-P

2011-12-20 // 12:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback