Monster ball!

Monster ball gick på 2:an och jag kunde inte låta bli att kolla lite, jag har aldrig varit den som lyssnar på fröken Gaga av aningen uppenbara skäl, hon gör liksom inte musiken jag gillar men när jag kollade upp henne lite ( eftersom jag är en sådan nörd) hittade jag verkligen chokerande skit!
Det finns en enda låt Lady Gaga har gjort som jag "gillar" det är Judas, det enda stora jävla uppfuckade felet hon gjort där är att HON PROVOCERAR KRISTENDOMEN TILL TUSEN -.-
SEDAN FINNS DET ARTISTER JAG INTE TÅL!
ALLS!!!!! ETT PAR ARTISTER SOM JAG INTE TÅL ALLS!!



Jag klarar inte av dessa två påfågelhuvuden! DERAS JÄVLA FRISYRER SER UT SOM OM DE RAKAT HUVUDENA UPPOCHNER!!

_____________________________________________________________________________________________
Nej nu ska jag sluta bitterfitta mig och ni ska få sova eller nörda er hela nätterna
Sov gott!

2011-12-27 | 23:16:04 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback