I en grotta är jag född och i en grotta kan jag bo!

Hur bor du?: Lägenhet med mamma, brodern och brorsdottern.

Brukar du komma i tid?: Oftast :3

 

Hur lång är du?: 171 cm :D

 

Kan du laga mat?: Ja, ja det kan jag!

 

Vad jobbar du med/pluggar du?: 9:an...det är inte så kul som det låter tro mig!

 

Vad har du på dej just nu?: pyjamasbyxor, bh, trosor och en lila tröja från London ^__^

 

Har du någon fobi?: Ja Muppar, jag hatar dem, att trilla ner i mörkt svart vatten, jag menar hallå och pedofiler!

 

Hade du en bra kväll igår?: Jovars ^_^

 

Vilket är ditt senaste inköp?: Pennor... :D

 

Din favorit dryck på morgonen?: Mjölk eller rött te <3 :)

 

Var fick du dina senaste pengar ifrån?: Julklappen ifrån pappa :)

 

Har du sovit i din egen säng inatt?: Jao :3

 

Vad hade du sönder senast?: När jag öppnade julklapparna, jag hade sönder omslagspappret! :P

 

Vem snackade du med senast?: Mamma

 

Varm favoritdrick?: Te och varm choklad :)

 

Favorit dricka när du är riktigt törstig?: H2O

 

När gjorde du senast något riktigt dumt?: 2 månader sedan :D

 

Saknar du någon just nu?: Ja det...tror jag

 

Vad ska man göra för att få dig irriterad?:Vara falsk och prata om irrelevanta saker hela tiden!

 

Någon jag stör mig på just nu?: ingen tror jag

 

Intressen?: TVspel, musik, rita, blogga, LÄSA, baka och laga mat, se på film, tvserier ^_^ ( nej va jag är inte alls nördig :P )

 

Senaste personen du kramade?: Mamma :)

 

Senaste personen du ringde?: Pappa tror jag

 

Senaste personen som ringde dig?: Mormor :P

 

Vad drack du senast?: Mjölk :3

 

Vill du ha barn?: Ja, ja det vill jag :) Fast det får gärna dröja ett par år eller så :P

 

Längtar du till din nästa födelsedag?: Jaa, för då är jag i frankrike med mamma, mormor, brorsan och felicia :D

 

Är du sugen på något nu?: Lax...( jag ser på ronja rövardotter och de äter lax :)  )

 

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag?:  0 jag hatar kaffe :(

 

Använder du hudkräm?: Ehhhh...nej varför skulle jag...??

 

Attraheras du av män med skägg?: Asså det beror väl på vem det sitter

 

Brukar du baka?: Ibland :)

 

Är du nöjd med ditt liv som det är nu?: Ja det går väl ganska bra, jag kan väl för fan inte klaga :)

 

Vilken låt lyssnade du senast på?: Til i hear you sing- Love never dies :)

 

Har någon annan sovit i din säng inatt?: Nej, min säng är MIN!!!!!!!

 

Vad tycker du är äckligt?: Stora öppna sår, alkisar, knarkare!


2011-12-29 | 11:30:08 | Lär känna mig? | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» - sara

SVAR: tack :)

2011-12-29 // 11:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback