den mainstreama världen och jag....

Hejsan, så jag tänkte snacka lite kärlek...eller liknande, och hur kan det vara bättre att prata kärlek än GIMPBILDER???
Är detta vad ni tjejer som inte är helt jävla galna söker??
För detta är vad jag söker...skulle jag väl säga
Antagligen de 4 snyggaste personerna jag vet existerar!
NEJJJJ jag glömde BILLIE JOE ARMSTRONG!
De snyggaste personerna som existerar!
Så ifall du inte är en galen punknörd som jag...vad söker du?
Berätta för mig! :D

2011-12-11 | 21:54:09 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Natalie - Country music fan

Vilken läcker blogg du har!

Och häftig design har du :)



Sköt om dig, kram!

2011-12-11 // 23:58:15
» cv services

I don't like waste time on such unuseful posts. You should find interesting themes for your posts.

2011-12-13 // 11:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback