Till skolstarten

Har kanske lite för många bolla i luften
Planera varje vecka
offmöten
lajv ( alla möjliga sorter)
andra möten
( har inte något schema än :/  * PANIK* )
lägga upp träningen
( Kan inte lägga upp träningen ( saknar schema) )
Bantning
Fluffy * vovven*
Ska vara barnvakt
Ska till Liseberg :D

Nej jag har inte alls mycket att stå i :)
Men jag är van hela 8:an var ganska stressig för mig
Nästa vecka...
Eftersom ni inte kan se den så.
Måndag: Skolan börjar, slutar vid lunch
Tisdag: Skola, hem vid lunch, mamma reser bort.
Onsdag: Xtravaganza möte, barnvakt, hem vid lunch.
Torsdag: Väga mig, nya mått, får lön, barnvakt, hem vid lunch.
Fredag: Kan ej gå på lajv, åker till borås, hem vid lunch.
Lördag: Får barnbidrag ( 400 kr) ( Om ni undrar varför jag får så lite så betalar jag av min data) LISEBERG!!!
Söndag: Åka hem.

Sedan är inte träning inlagd heller :S
Ska även hinna köpa lite saker till scrapboken men det gör jag nog på torsdag :)
Sedan vet jag inte när jag ska börja gå på BUP eller börja med teater igen...ajcaramba men det är mycket denna veckan för mamma reser bort.
Ha det bra så länge


2011-08-20 | 18:02:34 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback