Om bantningen

Svarar på 3 frågor jag har fått om min banting
KLART DU KLARAR! heja på! visa vad du vill, om du vill någonting så mycket så klarar du det.
Förresten, var har du köpt dom? :o
Svar: Jag har köpt dem på mitt gym ( Nordic)  dock måste man vara med i extravaganza för att få köpa dem och jag får bara vara med för att mamma ockås gör det annars är det 18 års gräns :/

Hur mkt kostar en kur med 21 påsar och hur lång är du?

Svar: En veckas påsar kostar 549 kronor, jag är 171 cm lång.

Jag ser att du vill gå ner. Men du är 15, 16 år? eller? Du bör äta lite annat också. Huvudsaken är att DU RÖR PÅ DIG! motionerar minst 40 minuter VARJE dag. Annars ger det aldrig resultat. För äter du bara massa soppor och påsar mår inte kroppen bra. Tro mig jag vet, har själv varit där. Kändes som att " NU JÄVLAR SKA JAG SLUTA ÄTA FÖR JAG VILL BLI SMAL" men man blir inte smal av att sluta äta, snarare tvärt om. Du går upp då. Så snälla för ditt eget bästa, käka mat. Fast lagom, ät massa sallad och kött och bara litelite pasta potatis ris, eller helst inget alls, drick VATTEN rör på dig. Godis engång i veckan, drick ingen läsk eller saft.. för det är värre än godis och sånt. Hoppas du lyckas! kram

Svar: Okej så jag ska väl mer berätta.

Jag har varit överviktig sedan jag kan minnas vid 6 års ålder började jag kämpa för att gå ner i vikt...det har inte gått bra :( Nu är jag över 20 kilo överviktig och har hittat ett sätt att kombinera mat och motion men om kanske 1 månad börjar jag äta igen bara inte pasta potatis..etc ^_^

2011-08-18 | 22:09:47 | Loosing weight | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback