Nya mått

har mätt nytt idag, nu ska ni få resultaten
17/8-11
midja: 101 cm
överarm: 28 cm
lår: 51 cm
haka: 20 cm
21/8-11
midja: 95 cm
överarm: 28 cm
lår: 44 cm
haka: 17 cm
( mätte bysten idag också...103 cm)
Nu jävlar är jag så peppad på att bli smal...60 kilo här kommer jag!
Sitter förövrigt och kollar på I used to be fat MTV haha passar mig ska visa er en bild jag tog precis när jag hade fått datan
Hade lite svårt att hitta bilder på mig när jag visar min dubbelhaka, jag var så fast besluten att dölja den till varje pris men det ska snart inte behövas längre!
En fråga till er:

Vilken är era favorit tvserier?



2011-08-21 | 20:07:51 | Loosing weight | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback