Effektiv

När jag väl började scrappa blev jag ganska intensiv 3 HELA sidor ^_^
Snygga blev de också
Material framplockat.
Krävdes ganska mycket eftersom att jag även rotade fram 2 tidningar att sitta och klippa i XP



Frösta sidan ^_^ står allmän fakta och så lade jag till en hems bild på mig ( skofotot i 8:an)



1:a uppslaget dessa sidorna ska sporra mig och sedan kommer jag fylla boken med bilder från gymmet och när jag gymmar, bilder på magen, anisktet etc...ja ni fattar ^_^

Så om ni har gjort något stort eller ska påbörja något stort så rekomenderar jag att göra en scrapp om det ska göra 5 innan året är slut.
1. Min viktresa ( halvklar ska den vara eftersom programmet är en år)
2. London
3. Riga
4. Riga ( till felicia)
5. Liseberg ( till felicia)

Gahh har mycket att göra ( känner mig som en liten arbetare)
Jepp kommer snart att lägga upp bilderna ifrån London men jag säger er det det är ganska så mycket många bilder :S
^_^

2011-08-20 | 19:56:45 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback