Tråkar

Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: likgiltig
Favoritgodis: surisar
Är det nåt du absolut inte äter: Hjärta.
Vad sa du senast: okej

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 1800-talet i Paris ^^
Sommarplaner: Åka någonstans
Fisk eller badkruka: FIIIISK ^^
Saft eller alkohol: Meh Saft ^_^
Hur många kuddar sover du med: 3 ^__^

Favoritväder: Natt -.- 
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Mobil, systemkamera & Godis ^__^
Spelar du nåt instrument: Yes, sjunger, gitarr och piano ^_^
Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska 
Sparare eller slösare: slösare
Tror på liv på andra planeter: Njaaa

Kommer du ihåg din första kärlek: Aa
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej
Har du några homosexuella vänner: inte som jag vet om
Tror du på mirakel: Ja det gör jag!

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja
Ser du på kärleken som ett misstag: Ibland ja eftersom jag är olyckligt kär

Hur många barn vill du ha när du blir stor: wow ingen aning mellan 1 och 3
Bio eller promenad: promenad
Är du kittlig: Ja
Snarkar du? jag vet inte O_o
Stjärntecken? Lejon
Rädd för insekter? Som fan!
Äckligaste insekten: Kackelacka O_o
Det här är jag bra på: mycket?

Chips, morötter eller godis? godis
Pizza eller hamburgare? hamburgare  
Skriver du dagbok? JA
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Ja 
Var nånstans? Jag vill pierca näsvingen tror jag O_o och sedan ifall jag vill då jag är vuxen tror jag att jag vill skaffa en tatuering ^__^
Stökigt eller välstädat? båda...
Gungar du på stolen? Ja hela tiden ^^
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Redan gjort ^_^
Vilken hand håller du gaffeln i? The right hand!

Saltar du på maten? Bläääch nej fy fan.
Gillar du att sjunga? Yes mister i do.
Anser du att du är stark? Mm
Brukar du sola? Nej det är tråkigt.
Vad gör du om du får hicka? Skrattar

Röker du? Blächhh
Snusar du? blächhhh
Använder du knark? Skulle aldrig göra det >.<
Kaffe, te eller inget? Te :D
Har du en besatthet? tror det ^_^


2011-04-25 | 00:58:30 | Lär känna mig? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback