Tja!

Hejsan alla läsare!
Hur har ni det?
Jag har det sådär här i denna lägenhet, Dia Psamla dånar på högsta volym i mina hörlurar, verklige älskar musiken!
Var och gungade, det låter jättekonstigt men när jag gungar försvinner jag in min egen lilla värld, och då under några få minuter är jag lycklig men så fort jag kliver av gungan blir allt nattsvart igen...och jag ser inte det ljus jag hade nyss.
ikväll kommer morsan hem, ganska skönt faktiskt hoppas att jag kan få sova ostört!
Det vore ganska skönt. Och på onsdag hoppas jag att jag får någon hjälp, ifall det så är samtal, piller jag skiter i vad!
Jag vill bara bli av med det!
Men säger hon att jag borde sluta lajva så kommer jag säga att "det kommer jag aldrig göra hur mycket det än skulle hjälpa"
Yes blir mer blogg sen!

2011-04-15 | 15:19:09 | Det mesta | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback