Svarar på en kommentar!

Hur går det med din diet? ;)

Okej det är såhär...jag kommer inte börja med den.
Jag har kommit på att jag är bra som den jag är, det ända skälet för att jag har velat göra det är ( av den väldigt fåniga anledningen) att jag inte vill att killar ska tycka jag är fet! Oj vad morsan skrattade när jag berättade det! Men det är den enda anledningen. Fast nu har jag insett att jag duger fint som den jag är!
// Hoppas det var svar på din fråga!





Jo nu har min ledighet gått igenom ^^ Yay nu är det säkert att jag ska med till Polen!
Vi ska åka med den senaste moddellen med spa ^^ och fritt internet! Jag kommer kunna blogga från färjan! ^^

Nepp nu ska jag arbeta!


2011-04-04 | 08:34:02 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback