Schema för i morgon.

1.Skola
2. Dra till donken med Ida
3. Vara med Hallon ^^
4. Packa
5. Äta
6. Se på tv
7. Sova ^^
Fullspekat OwO
Japp det är det jag ska göra i morgon, fast i övermorgon ska man upp vid 4 O_o
Shiiiiiit nej bläch, fasten senare på dagen ( medans allt normalt folk är i skolan) ska man ligga på ett spa... ^^
Sansann gillar!
Har också lyckats åka på MIKA-ryck.
Vet inte varför, laddade hem ett par av låtarna och nu kommer jag inte loss.
Konstant MIKA ( och lite Green Day)
Pianointrot kan man DÖ för...wonderful!
Juste fick en ny tröja från Peak av morsan....gissa vilken färg???
Orange!
I FUCKING love it!
Får se vad jag ska ha i morgon i skolan...får ta me kameran dit....fota Moi! ( skulle skriva jag på franska)
Jahapp vet inte redigt vad mer jag har att komma med...bloggen har handlat så mycket om mina PROBLEM och ganska lite om mitt liv i vanliga fall så nu får det handla om mitt VANLIGA liv...just det mitt liv är inte vanligt men det är inte bara fyllt av problem.
Jahapp ha det bra!
// Sansann

2011-04-04 | 22:40:56 | Lär känna mig? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback