Livet....en sådan jävla bitch!

Japp ifall ni inte fattade kommer detta handla mer om MIG! ( Ojjjj  -.- vilke suprise!! -.-)
Aja i vilket fall.
Idag tror jag att jag kom på rätt väg i alla fall.
Med andra ord har idag varit en förbannad pissdag!
Jag bestämde mig för att sminka mig lite roligt ( bilder kommer sedan) och är tvungen att byta piercing från twister till en stav.
När jag då har bytt piercing och står helt JÄVLA OSMINKAD ser jag mig i speglen...och vet ni vad jag ser?
För första gången på typ ett år ser jag mig!
Jag ser en snäll, trevlig, glad och posivit tjej...med vissa psykiska svårigheter...asså okej jag mår inte riktigt bra där uppe men jag kan inte fatta vart jag var på väg...okej hela mitt psyke är ett virrvarr av skit men just då såg jag MIG!
Och jag började tänka....killen jag gillar...varför i hela jävla helvetet ska jag försöka vara någon?
Det blir ju bara FEL!!
Istället för att vara Sanna har jag varit någon annan...jag vill ju bli omtyckt för den jag är! Eller hur?
Okej jag färgar håret....okej jag är piercad....men jag var ju för fan helt stört O_o
Men sedan kommer Sanna på allt dåligt och livet återgår till att vara en bitch bara att jag inte har lika negativ inställning -.-
ytterligare ett helt onödigt inlägg av Sanna.O

2011-04-11 | 20:22:33 | Lär känna mig? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback