Jag vill berätta...

Jag vill berätta för dig, precis hur jag känner.
Bara få prata av mig, om hur dåligt jag har mått.
Om hur du fick mig att tänka, och öppna ögonen.
Men jag vågar ju såklart inte.
Jag är för rädd för att bli sårad och falla tillbaka igen.
Slå hårdare i golvet och inte komma upp igen.


Jag vet inte vad du känner, men det önskar jag jag gjorde...jag vill inte undra...jag vill inte fundera.
Jag vill veta och bli lycklig igen.

Det var en tid i mitt liv då mörka tankar inte var att drömma om, sommaren då jag fyllde 12. Om bara några månader fyller jag 15 -.- suck inget går längre och nu står jag bara still, jag gör inget mer, jag sjunker inte, jag flyger inte jag står bara still -.-


vet inte hur bilden passar in men...

Kan det vara så att mitt hjärta har klappat för dig hela tiden?
Ska vi ta reda på det?
Läs och lär små barn
Hehe ^___^
Oh vad jag älskar långa inlägg, jag vet inte varför men jag gör det, då får jag prata av mig ^^
Glad Sansann i vintras ^^
Bjuder på lite arkiv ^^
Suddig bild...hmm
Nöjd Sansann med sina Martens ^^
munk ^^
Ha det bra nu era troll!


2011-04-27 | 00:04:48 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback