???

Oh jag fattar inte...nu är morsan sur på ( mig???) för att vi inte har hittat hunvakt tills på tisdag...okej det kan man väl fatta men varför i hela helvetet ska hon bli sur på mig för??
Sedan klagar hon på att jag inte ( eller ja konstaterade) att jag inte tog ut Fluffy i morse men jag menar vad fan?! Ska jag ställa klockan på en lördag??
Hon kan väl väcka mig och säga...sanna ta ut fluffy???!!!
Jag är så JÄVLA stressad...jag vet inte ens om jag FÅR LEDIGT TILL POLEN för hela förra veckan var jag sjuk!
Jag ahr 4 sidor matte som ska vara klart på MÅNDAG :/
Jag har mina egna JÄVLA problem.
Du har inte bett mig att lösa hundvakt...jag har komit med en MASSA JÄVLA förslag....får fan skicka ut en efterlysning på facebook....
Dit jag vill komma?
Ifall du nu vill att jag går ut med hunden...säg till på kvällen Sanna tar du ut Fluffan i morgon...asså kalrt jag gör...när jag vaknar...jag tänker inte ställa klockan på 8 en lördag morgon!
Vem gör det?
Aja...ha det bra så länge

2011-04-02 | 18:56:14 | Det mesta | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» ida

är inte fluffy din hund då får väl du gå ut me den även om de e morgon???

2011-04-09 // 18:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback