100 frågor till den som e uttråkad.

Vad är klockan? - 21:48

1. Fullständigt namn- Sanna " Sansann" Orneklint
2. Ålder? -
14 och 8 månader
3. Vart bor du?
Kalmar
4. Bor tillsammans med?
Mamma och katten, bror, brorsdotter och vovven.
5. Färg på ditt hus? blått
6. Hus eller lägenhet? - lägenhet
7. När är du född?
28 Juli
8. Klass? -
8B
9. Vilket år tar du studenten? - 2014 om jag inte minns fel
10. Något jobb? - Nepp
11. När gick du upp i morse? – kvart över 7
12. När ska du sova? - När mamma är hemma eller inte?
13. Duschat idag? Gjorde det igår.
14. Kramat någon idag?- jupp

15. Pussat någon idag? -
nupp
16. Vad har du ätit idag? - frukost och snickers.
17. Dagens klädsel? – trach jeans, svart skjorta och typ emomössa.
18. Dagens smink? - svart ögonskugga, kajal, mascara.
19. Dagens sötnos? - Hallon och Ritsu!
20. Dagens roligaste? - mitt liv?!
21. Har du många vänner? - ehhh....jag vet inte
22. Hur många har du kysst?- 1 :/
23. Vem kramade du senast? - Hallon och Ritsu 
25. Hur många har varit otrogen mot dig? 1
27. Har du pojk-/flickvän? -
nej det har jag inte
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Wiggo
29. Vem fick du senast sms ifrån? - Hallon
31. Film? - Sweeney Todd tror jag

32. Låt? -
Viva La gloria ( little girl)
33. Mat? - Tacosssss
34. Dryck? - Mjölk! 
35. Färg? - Svart & Mörkblå

37. Stad? -
Kalmar/New York/ London
38. Land? - U.S.A for fuck sake!
39. Ämne i skolan? - musiken och svenska
40. Människa? -Hur i helvete ska jag veta det??

senaste:
41. Personen du tänkte på? -
Ja den jag gillar kanske?!
43. Gången du spydde? – Innan jul
44. Gången du grät? - Oj bara några minuter sedan :/
45. Pizzan du åt? - Busola tror jag.
46. Gången du var i Göteborg? - Kommer fan inte ihåg.
47. Gången du var i Stockholm? - I somras
48. Gången du var full? - NEVAHHH
49. Gången du var hög? Jag är alltid hög på mitt eget icke natkotikapåverkade sett!

50. Gången du var kåt? -
PRIVAT MOTHERFUCKAHHHS!

antingen eller:

51. Svart eller vitt? - Svart för fan!
52. Hund eller katt? - båda?
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Hemma & mysa
54. Tvspel eller datorspel? – datorspel
55. Singel eller upptagen? UPPTAGEN!
56. Hångla eller ha sex? - inte fan vet jag har bara hånglat!
58. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad  tror jag....
59. Big Brother eller Paradise hotel? - inget av de jävla skitprogrammen!
60. Blont eller svart hår? - SVART!!!
61. Har du blåa ögon eller bruna? - blåa
62. Choklad eller lakrits? – choklad
63. Göteborg eller Stockholm? – venne shock finns i båda...
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger. 
65. Coca cola eller fanta? - fanta och helst Exotic!
66. Pizza eller kebab? - Pizza, kebab smakar skit!
67. Randigt eller prickigt? - båda?
68. Älska eller älskas? - älskas...*suck*
69. Leva eller dö? - just nu...ingen aning!

antal:

70. Personer du älskar? - 1
71. Personer du hatar? - 1,5 
72. Gånger du varit full? -
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? inte fan vet jag...
74. Glassar du ätit på en dag? - 3
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? 0
76. Gånger du haft minnesluckor? - 1 gång.
77. Gånger du varit hög? - på mitt eget sätt?
78. Personer du saknar just nu? – 1

79. Gånger ditt hjärta brustit? - 3 nu är det värst!
vem:

80. Vill du kyssa nu? - tror ni jag säger vad han heter? hehe
81. Ska du träffa imorgon? - inte fuck vet jag.
82. Sjöng du senast för? - Mig själv.
83. Hade du senast en msn-konversation med?
Jennie
84. Spelade du tvspel med senast? -
Bror.
85. Vill du ta med på resa nu? - Hallon ^^ 
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - säger inte namnet men det är 2. 
87. Förtjänar att dö? - kan man säga jag?
88. Är söt? - samma som jag gillar.
89. Vill du sova jämsides med i natt? - se svaret över denna frågan.
vad:
90. Gör dig glad? -
Hallon ^^
91. Gör dig ledsen? -
mitt liv, han jag gillar, lajvet fast ändå inte...
92. Vill du helst göra nu? - det ska jag fan inte säga!
93. Önskar du att du slapp göra? - ha all denna smärta.
94. Vill du ha nu? - killen jag gillars kärlek.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? -
Oj har inte hunnit tänka på det.
96. Längtar du till? - Lajvet nästa fredag^^
97. Tycker du om dina betyg? - YAY ^^
98. Ångrar du i ditt liv? -
japp!
99. Är det bästa som hänt dig? inte fan vetjag 
100. Hur mycket är klockan? - 22:05



Mer test.


Ensamvarg:
[ ] Du hatar att skratta
[ ] Du gillar inga djur
[x] Du är oftast själv 
[ ] Du umgås hellre med en bok än dina vänner, om du har några
[ ] Du har inte smsat på mer än 2år
[x] Du är osocial
Antal: 2

Anorexiabarn:
[ ] Det sista du åt var ett halvt äpple
[ ] Skolsköterskan har ringt hem till dina föräldrar och undrat om du får mat
[ ] Du börja tappa/ hår håret går av.
[x] Du fryser ofta
[ ] Du äter knappt något
Antal: 1

Självförtroendes översvämmning:
[ ] Du älskar dig själv
[ ] Du är mkt snyggare än alla andra
[ ] Du älskar ditt utseende ,
[x] Om någon säger att du är ful blir du jävligt arg( jag blir mest lesen)
[ ] Du skulle aldrig kunna va med i en sport som gör att du kan göra dig illa
[ ] Du småskrattar åt dina kompisar för du tkr att du vinner överlägset i snygghet. 
Antal: 1

Emo-typ:
[ ] du skär dig 
[x] du har svart hår 
[x] du bär ofta svarta kläder 
[x] du målar dig mkt svart runt ögonen
[x] du har dåligt självförtroende 
[x] du vill dö eller ja ibland...
Antal: 5

Fjortis:
[] Du säger ofta dah
[ ] Du andvänder "v" i alla meningar och ord du använder
[ ] Du dricker alkohol. 
[ ] Du säger ofta fjortispower
[] Du bryr dig om att ditt hår ska se bra ut innan du går hemifrån.

[x] Du är 14? 
Antal: 1

Nörd:
[x] Du älskar att läsa
[] Du kan allting om datorer och sånt
[] Du skrattar och ibland råkar du nöffa till som en gris
[ ] Du bryr dig inte ett dugg om utseendet
[ ] Du älskar skolan
antal: 1

 

 


2011-04-13 | 22:06:06 | Lär känna mig? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback